بهترین جراح بینی اصفهان
جراحی بینی در اصفهان
دکتر مهشید خورده چی

031

اصفهان

031

اصفهان

031

37790403

اصفهان

031

37790402

اصفهان

جراح بینی در اصفهان

افرادی که متقاضی جراحی زیبایی بینی هستند، با توجه به محل سکونت خود به دنبال یافتن بهترین جراح بینی در آن منطقه هستند. افرادی که متقاضی جراحی بینی هستند و در اصفهان سکونت دارند نیز به دنبال بهترین جراح بینی در اصفهان هستند.  بنابراین در ادامه به شما کمک می کنیم بتوانید به جواب سوالات زیر دست پیدا کنید:

  • بهترین جراح بینی اصفهان کیست ؟
  • چگونه باید بهترین جراح بینی اصفهان را انتخاب نمود ؟

جراح بینی در اصفهان

نحوه انتخاب جراح بینی در اصفهان

  • انتخاب جراح حاذق بینی از اولین و اساسی ترین مراحل قبل از جراحی بینی می باشد و باید در انتخاب آن دقت نموده و تحقیقات لازم را انجام دهیم تا نتایج مطلوبی از تغییر فرم بینی خود حاصل نماییم.
  • برای انتخاب جراح بینی می توانید در موتورهای جستجو بهترین جراح بینی را سرچ کنید و با تهیه لیستی از جراحان بینی و بررسی میزان تحصیلات و سابقه کاری مفید شان تا حدودی در مورد جراح بینی اطلاعات کسب نمایید.
  • افراد می توانند با پرس و جو از دوستان و آشنایان خود که قبلا در بینی خود تغییر فرم ایجاد کرده اند نیز ، جراح بینی حاذقی پیدا کنند.
  • متقاضیان با مراجعه حضوری و انجام مشاوره ، انتظارات خود را از عمل زیبایی بینی بیان می کنند و بهترین جراح بینی با صبر و حوصله خواسته فرد را در نظر گرفته و با توجه به نوع و ساختمان بینی دیدگاه کلی از نتیجه تغییر فرم بینی به فرد خواهد داد.
  • افراد می توانند نمونه کارهای جراح بینی را با مراجعه به آرشیو گالری تصاویر سایت مشاهده نمایند یا با بیمارانی که داخل مطب حضور دارند صحبت نمایند و میزان رضایتشان را از انجام این پروسه مورد بررسی قرار دهند.

خصوصیات بهترین جراح بینی در اصفهان

  • سلامت فرد را اولویت کار خود قرار دهد.
  • توانایی تجسم بینی بعد از اعمال تغییرات را داشته باشد.
  • اصول ریاضی را بداند و از علم زیبایی شناختی آگاه باشد.
  • در جلسه مشاوره ، زمان کافی برای بیمار بگذارد و از اقدامات قبل از جراحی بینی و مراقبت های بعد از آن به طور کامل صحبت کند.

جراح بینی در اصفهان 2

 

شرح جراحی بینی از دید بهترین جراح بینی در اصفهان

جراحی در بینی اساسا عمل جراحی است که به منظور تغییر و اصلاح ساختار بینی انجام می شود که این تغییرات با حفظ عملکرد طبیعی تنفسی بینی و حفظ تناسب با دیگر اجزای صورت ایجاد می گردد.

بینی به دلیل اینکه در مرکز صورت قرار دارد نقش مهمی در تناسب و توازن بین اجزای صورت ایفا می نماید. به طور خلاصه می توان گفت که با انجام عمل زیبایی بینی ، بسته به افراد مختلف می توان منجر به کوچک کردن اندازه بینی ، تغییر شکل بینی ، باریک تر یا پهن کردن نوک بینی یا تغییر ارتفاع یا طول بینی خواهد شد. اساسا عمل در بینی زمانی صورت می گیرد که بینی به طور کامل رشد کرده باشد.

شرح انواع بینی توسط جراح بینی در اصفهان

بینی استخوانی

به بینی هایی که دارای پوست نازک و بافت و غضروف مقاومی باشد و از لحاظ ظاهر دارای قوز روی پل بینی باشد بینی استخوانی گفته می شود.

بینی گوشتی

بینی هایی که دارای پوست ضخیم و بافت و استخوان ضعیفی باشند و از لحاظ ظاهر دارای نوک بینی پهن و افتاده باشند بینی گوشتی گفته می شود.

جراح بینی در اصفهان 3

 

اقدامات قبل از جراحی بینی که توسط جراح بینی در اصفهان توصیه می شود:

  • انتخاب بهترین جراح بینی اولین و مهمترین اقدام قبل از انجام این فرآیند می باشد.
  • در جلسه مشاوره ای که با جراح بینی خود دارید، انتظار و خواسته خود را از انجام عمل زیبایی ، بیان کنید و باید واقع بین باشد و با توجه به نوع بینی و اجزای صورت توقع غیر معقولانه ای از تغییر در ساختار بینی نداشته باشد.
  • در صورتی که بیماری خاصی دارید و داروی خاصی استفاده می کنید جراح بینی را آگاه سازید.
  • آزمایشات لازم تجویز می شود و فرد موظف است تمام آزمایشات را انجام دهد و روز انجام فرآیند ، همراه خود داشته باشد.
  • به مدت دو هفته قبل از پروسه عمل از مصرف داروهایی از قبیل آسپرین و قرص های مسکن که باعث ایجاد اختلال در انعقاد خون می شود خودداری نمایید.
  • از دو هفته قبل از عمل بینی از مصرف دخانیات و نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • شب قبل از عمل بینی استحمام نمایید و شام سبکی میل نمایید و به مدت ۶ الی ۸ ساعت قبل از آغاز فرآیند ، ناشتا باشید.
  • با یک همراه یک ساعت قبل از زمان تعیین شده در محل مورد نظر حضور داشته باشید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی که توسط جراح بینی در اصفهان توصیه می شود:

  • هنگام خوابیدن حالت طاقباز بخوابید و سر را با قرار دادن دو بالشت بالاتر از حد معمول قرار دهید.
  • برای کاهش کبودی و تورم بلافاصله بعد از عمل بینی به مدت ۴۸ ساعت از کمپرس سرد به صورت متناوب استفاده نمایید.
  • چند روز اول بعد از اعمال تغییرات از آبمیوه های طبیعی از قبیل آناناس استفاده نمایید و در رژیم غذایی خود ازغذاهایی که احتیاج به جویدن زیاد ندارند و از غذاهای میکس شده و نرم استفاده نمایید.
  • داروهایی که جراح بینی تجویز نموده است را به طور مرتب و طبق دستور استفاده نمایید.
  • تا زمانی که جراح بینی توصیه می کند از انجام فعالیت های سنگین ورزشی و بلند کردن اجسام سنگین خودداری نمایید.
  • از استعمال دخانیات و نوشیدن مشروبات الکلی تا دو ماه بعد از انجام پروسیجر ، اجتناب کنید.
  • در دوران نقاهت که بین ۷ الی ۱۰ روز است حین استحمام به نحوی سر و موها را شستشو دهید که اسپلینت بینی خیس نشود و به منظور محافظت از بینی از قرار گرفتن در محل های پر ازدحام که احتمال برخورد با افراد زیاد است خودداری نمایید.
  • به مدت ۲ ماه از عینک استفاده نکنید و می توانید با متصل کردن عینک به پیشانی از تماس با بینی خودداری نمایید.
  • هنگام عطسه کردن با دهان باز عطسه نمایید و از فین کردن و تخلیه ترشحات بینی با فشار اجتناب کنید.
  • در ماه های اول از قرار گرفتن در زیر نور آفتاب شدید و محیط های خیلی گرم خودداری نمایید چرا که باعث تورم بینی خواهد شد.
  • به مدت دو ماه از شنا کردن و سونا رفتن خودداری نمایید.

جراح بینی در اصفهان

هزینه جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی در اصفهان

هزینه جراحی در بینی به فاکتورهای مختلفی از قبیل نوع و ساختار بینی و میزان ایرادات و دستمزد جراح بینی و هزینه کلینیک و اتاق عمل تعیین می شود و در افراد مختلف متغیر می باشد.

در جلسه مشاوره بعد از معاینه بالینی و بررسی فاکتورها به فرد اعلام خواهد شد.

آشنایی با انواع بینی با شرح بهترین جراح بینی در اصفهان

جراحی بینی طبیعی

در بسیاری از موارد افراد تنها به دنبال برطرف کردن ایرادات بینی خود هستند و نمی خواهند مشخص باشد که جراحی زیبایی انجام داده اند ، به همین دلیل این بیماران مناسب ترین کاندید برای انجام جراحی بینی طبیعی هستند.

در بینی طبیعی هیچ قوس و انحنایی در بینی ایجاد نمی شود و پل بینی کاملا صاف خواهد بود. در نتیجه نوک بینی سر بالا نیست و زاویه میان نوک بینی تا لب حدود ۹۰ الی ۹۵ درجه می باشد. لازم به ذکر است که عمل زیبایی بینی طبیعی برای انواع بینی ها اعم از بینی استخوانی و گوشتی مناسب می باشد و هیچ محدودیتی برای آن ها وجود ندارد.

همچنین آقایان عموما اقدام به عمل بینی طبیعی می نمایند ، چرا که بر اساس استاندارد ها فانتزی شدن بینی در صورت آقایان موجب بهم ریختن تناسبات صورت مردانه شده و همچنین جذابیت چهره آن را نیز کاهش می دهد.

بینی طبیعی برای افرادی که از صورت های کشیده برخوردار هستند بهترین گزینه می باشد ، چرا که موجب می شود تا صورت آن ها گرد تر به نظر برسد.

جراح بینی در اصفهان

جراحی بینی فانتزی

در بسیاری از موارد خانم ها علاقمند به داشتن بینی فانتزی یا به اصطلاح عروسکی هستند. این بینی ها بسیار کوچک بوده و قوس زیبایی در پل آن ها ایجاد می شود. همچنین نوک بینی کاملا سربالا بوده و حالت فانتزی به خود می گیرد.

نکته مهم درباره جراحی بینی فانتزی این است که تنها برای افرادی که دارای بینی استخوانی هستند مناسب می باشد. در بینی گوشتی به دلیل ضخامت بالای پوست بینی تغییرات ایجاد شده قابل مشاهده نیست ، بنابراین بینی های گوشتی به صورت فانتزی جراحی نمی شوند.

افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی با فرم فانتزی را دارند باید توجه داشته باشند که از عمل خود انتظار معقولی داشته باشند. بینی فانتزی باید متناسب با سایر اجزای صورت باشد و بیش از حد کوچک شدن بینی علاوه بر اینکه ممکن است تناسبات صورت را بهم ریزد ، موجب از بین رفتن مویرگ های بینی و همچنین بروز مشکلات تنفسی برای فرد خواهد شد.

فانتزی شدن بینی معمولا موجب می شود تا صورت کشیده تر به نظر برسد بنابراین این جراحی برای افرادی که صورت گردی دارند بسیار مناسب بوده و در مقابل برای افرادی که دارای صورت کشیده هستند ، توصیه نمی شود.

جراحی بینی نیمه فانتزی

در مواردی که بیمار علاقمند به طبیعی شدن بینی خود نیست اما شدت قوس بینی فانتزی را نیز دوست ندارد ، اقدام به این جراحی می نماید. در این عمل بینی کوچک شده و قوس بسیار ریزی در نوک بینی ایجاد می شود.

جراحی بینی نیمه فانتزی همچون عمل زیبایی بینی فانتزی بیشتر در بینی استخوانی و صورت های گرد انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر خورده چی