بهترین جراح بینی اصفهان
جراحی بینی در اصفهان
دکتر مهشید خورده چی

031

اصفهان

031

اصفهان

031

37790403

اصفهان

031

37790402

اصفهان

تفاوت جراحی بینی باز و بسته

تفاوت جراحی بینی باز و بسته چیست ؟

تفاوت جراحی بینی باز و بسته در برشی است که به منظور اعمال تغییرات توسط جراح بینی داخل یا روی پوست بینی زده می شود. جراحی بینی با هدف برطرف کردن ایرادات ظاهری بینی و ایجاد تناسب بین بینی و دیگر اجزای صورت و در عین حال حفظ عملکرد تنفسی بینی انجام می شود. جراحی بینی به دو روش عمل بینی باز و جراحی بینی بسته انجام می شود که انتخاب یکی از روش های جراحی بینی توسط جراح بینی تعیین می گردد.

جراح بینی با توجه به نوع و ساختمان و ایراد بینی همچنین با در نظر گرفتن انتظار فرد از جراحی بینی بهترین روش جراحی زیبایی بینی را انتخاب می کند.

تفاوت جراحی بینی باز و بسته

 

افراد متقاضی جراحی زیبایی بینی می توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام و آرشیو گالری تصاویر سایت دکتر مهشید خورده چی جراح بینی اصفهان نمونه کارها و مراحل جراحی بینی با عکس بیماران مختلف را که در فواصل زمانی مختلف به جراح بینی مراجعه می کنند مشاهده نمایید.

تفاوت جراحی بینی باز و بسته در ایجاد برش

برشی که در رینوپلاستی بسته زده می شود داخل سوراخ های بینی خواهد بود و روی پوست بینی هیچگونه برشی زده نمی شود و پوست بینی از طریق ابزار مخصوص از بافت و استخوان بینی جدا می شود.

برشی که در جراحی بینی به روش باز زده می شود روی کلوملا به اندازه ۲ میلی متر است.

تفاوت جراحی بینی باز و بسته در وسعت دید

جراحی بینی باز امروزه اولویت اکثر جراحان بینی می باشد و جراحی بینی به روش بسته کاربرد چندانی ندارد.

دلیل اینکه جراحی بینی به روش باز اولویت اول جراحان بینی است این است که وسعت دید کافی حین جراحی بینی دارند و با تسلط روی ساختار کلی بینی عمل بینی را انجام می دهند.

جراح بینی برای داشتن عمل بینی موفق و مورد رضایت ترجیح می دهد روشی را برای جراحی بینی انتخاب کنند که دید و تسلط کافی و در عین حال امکان مانور روی ایرادات بینی را داشته باشند.

در جراحی بینی بسته دسترسی جراح بینی به ساختمان بینی به خصوص نوک بینی محدود است و مناسب افرادی است که بینی شان ایراد زیادی ندارد و تقاضای تغییرات چشمگیری بعد از جراحی بینی ندارند.

برش های ایجاد شده در کناره بینی

برش هایی که در کنار پره های بینی ایجاد می شود ربطی به تکنیک های جراحی بینی ندارد و در صورت صلاحدید جراح بینی به منظور کوچک کردن و متقارن سازی سوراخ های بینی ایجاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر خورده چی