بهترین جراح بینی اصفهان
جراحی بینی در اصفهان
دکتر مهشید خورده چی

031

اصفهان

031

اصفهان

031

37790403

اصفهان

031

37790402

اصفهان

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی نوعی جراحی بینی در اصفهان است که به منظور داشتن بینی کوچک ، سربالا و قوس دار انجام می شود. اغلب متقاضیان مدل بینی های عروسکی تعریف دقیقی از بینی فانتزی یا عروسکی ندارند و طبیعی است که در این صورت به نتیجه مورد نظر خود نرسند. همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی افراد به دنبال انتخاب بهترین جراح بینی فانتزی هستند و ممکن است که سوالاتی از این قبیل در ذهنتان ایجاد شود که بهترین جراح بینی فانتزی در اصفهان کیست ؟ یا بهترین جراح بینی اصفهان چه خصوصیاتی دارد ؟ در ادامه جواب تمامی این سوالات و شبه ها داده می شود. بنابراین پیشنهاد می دهیم برای ارائه اطلاعات بیشتر و داشتن پروسه زیبایی متناسب با هدف خود ، به ادامه این مقاله که توسط دکتر مهشید خورده چی تهیه شده است توجه داشته باشید.

 

جراحی بینی فانتزی - دکتر مهشید خورده چی در اصفهان

نکاتی در مورد جراحی بینی فانتزی در اصفهان

  • عمل بینی فانتزی برای همه ی افراد با انواع بینی مناسب نیست. به طور کلی برای افرادی با بینی استخوانی که ایده آل ترین نوع بینی برای تغییر فرم هستند و افرادی با اجزای صورت ریزی و عروسکی مناسب است و نتیجه مطلوب را حاصل می نماید.
  • عمل فانتزی بینی مناسب افرادی که دارای اجزای صورت بزرگی هستند نمی باشد.
  • جراحی فانتزی بینی را باید بهترین جراح بینی فانتزی انجام دهد تا نتایج مطلوب و مورد رضایت را متناسب با چهره فرد ایجاد نماید و در عین حال عملکرد تنفسی را حفظ نماید.
  • نکته قابل توجه در این پروسه زیبایی ، رعایت تناسب بینی با سایر اجزای صورت و فرم صورت بعد از تغییر فرم در بینی است.
  • بهترین جراح بینی ابتدا سلامت فرد و عملکرد طبیعی بینی را اولویت کار خود قرار می دهد و با دقت به فاصله لب و بینی و دیگر اجزای صورت هم توجه دارد.
  • افرادی که دارای بینی گوشتی و بزرگ هستند مناسب جراحی بینی فانتزی در اصفهان نیستند. چرا که امکان بیش از حد کوچک کردن اندازه بینی و زیاد بالا بردن نوک بینی برایشان وجود ندارد.
  • بیش از حد کوچک کردن یا سربالا تر کردن به طوری که با دیگر اجزای صورت تناسب نداشته باشد هیچگونه زیبایی ندارد و هر بینی را نمی توان زیاد کوچک کرد چرا که باعث ایجاد عوارضی از قبیل مشکلات تنفسی خواهد شد.

تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی

تفاوت مهم بینی طبیعی عمل شده و عمل بینی فانتزی زاویه نوک بینی با لب بالا است. معمولا زاویه بین لب و بینی فانتزی حدود ۱۰۵ درجه می باشد و بینی سرسره ای خواهد بود در حالی که زاویه لب بالا و سر بینی در بینی های طبیعی حدود ۹۰ درجه می باشد. نکته قابل ذکر این است که انتخاب نوع عمل بینی را به عهده بهترین جراح بینی بگذارید تا با توجه به نوع و ساختار بینی بهترین نتیجه را برایتان حاصل نماید. جراح بینی خوب در اصفهان با مهارت و تجربه بالایی که در عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی دارد تشخیص خواهد داد که چه نوع فرمی مناسب چهره و نوع بینی فرد خواهد بود.

نکات طلایی جراحی بینی فانتزی

در حین عمل زیبای با مدل فانتزی ، نیاز است جراح نکات و مواردی را به طور کامل رعایت نماید تا نتیجه مطلوب تری در انتظار فرد پس از انجام رینوپلاستی باشد و مشکلی مانند مشکلات تنفسی برای وی ایجاد نشود. در زیر به این نکات خواهیم پرداخت :

  • ایجاد تناسب استاندارد و نرمال در بینی با سایر اعضای صورت نظیر گونه ها ، چشم ها ، چانه و غیره از جمله مواردی ست که جراح باید به ان توجه ویژه ای داشته باشد.
  • اجتناب از کوچک نمودن بیش از حد سوراخ های بینی که می تواند موجب مشکلات تنفسی در فرد گردد نیز از دیگر نکات حائز اهمیت است.
  • ایجاد زاویه ای طبیعی و ایده ال بین لب بالایی بیمار با بینی نیز از عوامل تاثیرگذار در نتیجه جراحی خواهد بود.

آیا افراد بعد از جراحی بینی فانتزی دچار اختلالات تنفسی خواهند شد ؟

افرادی که دچار انحراف تیغه بینی نباشند و در انتخاب جراح دقت زیادی کرده باشند نباید نگران باشند که پس از انجام جراحی در عملکرد بینی آن ها مشکلی به وجود آید و به مشکلات تنفسی دچار شوند. اما چنانچه فردی به انحراف بینی مبتلاست ، نیاز است در انتخاب فرم بینی خود دقت زیادی داشته باشد زیرا جراحی بینی فانتزی برای او پیچیدگی های بیشتری نسبت به سایر افراد خواهد داشت. انحراف داشتن تیغه سپتوم بینی ، به خودی خود می تواند منشا مشکلات تنفسی باشد و در بینی با مدل فانتزی ، از ان جایی که بینی تا حد زیادی کوچک خواهد شد ، احتمال اختلال در روند تنفس فرد بیشتر از افراد دیگر خواهد بود. انتخاب پزشک متبحر و کارکشته جهت انجام رینوپلاستی در مدل های فانتزی و نیمه فانتزی یکی از اصولی ترین و اصلی ترین راهکارهای است که می تواند از مشکلات تنفسی پس از عمل جلوگیری نماید.

جراحی بینی فانتزی

جراح بینی در اصفهان چه نقشی در پروسه رینوپلاستی فانتزی دارد ؟

جراح بینی اصفهان نقش بسزایی در ایجاد نتایج مطلوب دارد و باید در انتخاب جراح بینی خود دقت فرمایید. جراح حاذق ابتدا آناتومی کلی صورت را مورد بررسی قرار می دهد و با در نظر گرفتن تناسب بینی با دیگر اجزای صورت پروسیجر زیبایی را انجام می دهد. چنانچه دارای بینی گوشتی هستید و اجزای صورت به نحوی است که مناسب انجام مدل بینی فانتزی نیست ، جراح پیشنهاد می دهد از جراحی بینی طبیعی یا نیمه فانتزی بهره ببرید. پزشک ، بینی عروسکی سربالا را با در نظر گرفتن سلامت تنفسی و تناسب با دیگر اجزای صورت انجام می دهد و بینی را بیش از اندازه کوچک و سربالا نمی کند. در غیر این صورت سلامت تنفسی فرد دچار اختلال شود. پزشک متبحر در جلسه مشاوره قبل از عمل بینی فانتزی با توجه به نوع و ساختار بینی دیدگاه کلی از نتیجه فرآیند را به فرد اطلاع خواهد داد تا فرد بتواند در مورد انجام این پروسه زیبایی خود تصمیم گیری نماید.

نتیجه حاصل از جراحی بینی عروسکی به چه مواردی بستگی دارد ؟

بینی پس از عمل فانتزی به شکلی کوچک و سربالا تبدیل شده و نیاز است جراح بینی دقت و ظرافت بسیار زیادی به کار گیرد تا فرم آن مطابق با خواسته های فرد شود. بروز مشکلات تنفسی یکی از مواردی است که از عواقب انتخاب جراح با تجربه کم است. نتیجه پروسه به عواملی مانند ساختار بینی، کیفیت غضروف، نوع پوست و غیره بستگی دارد. با این حال افرادی با ویژگی های زیر برای این عمل مناسب شمرده شده و اگر در مختصات توضیح داده شده قرار بگیرند، نتیجه عمل آن ها مطلوب خواهد شد.

سن : مولفه سن می تواند بر نتیجه جراحی بینی فانتزی تاثیرگذار شود چرا که هر چه پوست شاداب تر باشد، زودتر بهبود می یابد. از سویی دیگر افراد در بازه سنی ۱۷ تا ۱۸ سالگی رشد استخوانی کاملی داشته و در آینده فرم بینی آن ها مطابق با سن آن ها مشاهده می شود.

سلامت فرد : میزان سلامت عمومی فرد از دیگر مولفه های مهم است و به همین علت اگر فرد مبتلا به بیماری های زمینه ای مانند بیماری قلبی، ریوی یا غیره باشد با ممنوعیت انجام عمل بینی روبرو می شود. مبتلایان به دیابت یا فشار خون با کسب مجوز از پزشک شان می توانند برای این عمل اقدام نمایند.

انتظار منطقی از نتیجه : اگر بینی با پوستی ضخیم یا گوشتی دارید نباید انتظار داشته باشید نتیجه جراحی بینی فانتزی شما ایده آل شود. بنابراین قبل از عمل به خوبی بر روی انتخاب فرم بینی خود فکر کرده باشید.

مشکلات تنفسی : پولیپ بینی یا انحراف بینی را می توان در یک عمل واحد با جراحی بینی عروسکی انجام داد و نتیجه ای مورد قبول کسب نمود. با این حال این مساله ارتباط بسیار زیادی با انتخاب جراح بینی شما دارد تا به دور از اضافه شدن مشکلات تنفسی، عملکرد دستگاه تنفسی شما پس از رفع پولیپ بهبود یابد.

👃🏻 نمونه جراحی های بینی انجام شده توسط دکتر مهشیده خورده چی در اصفهان

مراحل جراحی بینی فانتزی با دکتر خورده چی

  • انتخاب جراح بینی از اولین مراحل در تغییر فرم بینی است .
  • جراح بینی در جلسه مشاوره قبل از عمل بینی آزمایشات لازم را تجویز می کند و فرد باید آن ها را انجام دهد و روز انجام پروسه همراه خود داشته باشد.
  • برای اینکه تا چند روز اول بعد از تغییر فرم بینی ، احتیاج ضروری به استحمام نداشته باشید شب قبل از عمل ، حمام کنید .
  • شب قبل از جراحی بینی فانتزی شام سبکی میل نمایید و حدودا ۶ الی ۸ ساعت قبل از پروسه ناشتا باشید چرا که معده باید حین عمل خالی باشد .
  • یک ساعت قبل از زمان تعیین شده برای عمل بینی فانتزی با یک همراه در مکان تعیین شده حضور داشته باشید.
  • بعد از اینکه فرد بستری شد و آمادگی لازم را کسب نمود توسط پرستار به اتاق عمل راهنمایی خواهد می شود.
  • بعد از ورود به اتاق عمل و آشنایی مختصری با تیم درمان متخصص بیهوشی در کمتر از یک دقیقه شما را بیهوش خواهد کرد.
  • سپس صورت بوسیله موادی ضد عفونی می شود و برش های لازم در داخل یا خارج بینی به منظور اعمال تغییرات با توجه به نوع و ساختار بینی و نظر بهترین جراح بینی اصفهان ایجاد خواهد شد.
  • پوست از ساختمان بینی جدا می شود و بعد از اینکه تغییرات اعمال شد پوست بدون هیچ تغییری سر جای خود قرار می گیرد و با زدن بخیه و گزاشتن اسپلینت بینی پانسمان می شود.

اقدامات قبل از جراحی بینی فانتزی

  • به طبع اولین و مهم ترین اقدام قبل از عمل بینی عروسکی ، انتخاب بهترین جراح بینی اصفهان می باشد.
  • پس از مراجعه به پزشک ، انتظارات خود از این تغییر فرم را با ایشان مطرح کنید.
  • توصیه می شود روز قبل از جراحی بینی فانتزی بیشتر از قبل مایعات بنوشید.
  • به دلیل اینکه تا چند روز بعد از عمل بینی فانتزی امکان حمام رفتن وجود ندارد ، توصیه می شود شب قبل از عمل استحمام کنید.
  • توجه داشته باشید که خالی بودن معده حین عمل الزامیست ، به همین دلیل از ۸ ساعت قبل از عمل از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.
  • توصیه می شود روز عمل از لباس های جلو بسته همچون تی شرت استفاده نکنید تا بعد از جراحی بینی فانتزی به راحتی قادر به تعویض لباس خود باشید و دچار مشکل نشوید.
  • داشتن لاک ، ناخن مصنوعی ، لنز چشم ، آرایش ، لوسیون ، زیور آلات و ریش و سبیل ممنوع می باشد.

توجه داشته باشید که انجام یک سری اقدامات در حین جراحی یا نتیجه عمل تاثیر گذار خواهد بود. این اقدامات عبارتند از :

  • استعمال دخانیات
  • مصرف مشروبات حاوی الکل
  • استفاده از قرص های ضد التهاب و استروئیدی

با سیگار کشیدن ، حین جراحی اکسیژن رسانی به خون به درستی انجام نخواهد شد و قرص های استروئیدی هم به دلیل رقیق کردن خون ، احتمال خون ریزی حین عمل یا بعد از آن را افزایش خواهند داد.

👃🏻 جراحی زیبایی بینی در اصفهان با دکتر خورده چی 

مراقبت های بعد از جراحی بینی فانتزی در اصفهان

  • از انجام فعالیت های سنگین خودداری نمایید و به خوبی استراحت کنید.
  • به صورت طاقباز بخوابید و از خوابیدن به پشت و پهلو خودداری نمایید.
  • به منظور کاهش تورم بینی ، از کمپرس یخ و آب میوه های طبیعی همچون آب کرفس استفاده کنید. لازم به ذکر است از مصرف سدیم و ادویه نیز خودداری نمایید چرا که منجر به افزایش تورم بینی خواهند شد.
  • تا دو هفته بعد از انجام جراحی بینی فانتزی استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکل دار ممنوع می باشد.
  • استفاده مرتب از دارو هایی که پزشک تجویز نموده ، در روند بهبودی و تسکین درد ناشی از عمل موثر می باشد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان به صورت خودسر از دارو های مسکن استروئیدی استفاده نکنید.
  • حداقل تا دو ماه استفاده از عینک طبی و آفتابی ممنوع است. اگر عدم استفاده از عینک موجب کاهش دید شما شود می توانید از لنز های تماسی استفاده کنید.
  • تا دو ماه رفتن به استخر ، شنا و شیرجه زدن ممنوع می باشد.
  • از رفتن به محل های گرم مانند سونا یا جکوزی خودداری نمایید. همچنین در معرض تابش شدید خورشید نیز قرار نگیرید.
  • برای کاهش تورم بینی خود تا ۴۸ ساعت به روی نواحی اطراف بینی کمپرس یخ قرار دهید.
  • پس از عمل بینی عروسکی از قرار گیری در مکان های شلوغ خودداری نمایید.
  • حرف زدن و خندیدن بیش از حد به بینی فشار وارد می کند ، بنابراین از انجام این اقدامات بپرهزید.

 

جراحی بینی فانتزی - دکتر مهشید خورده چی در اصفهان

 

عوارض جراحی بینی فانتزی

متقاضیانی که قصد دارند ، عمل بینی فانتزی انجام دهند ، لازم است در وهله اول بدانند که بینی عملکرد مهمی در تنفس و رساندن اکسیژن به بدن دارد. بنابراین تنها ویژگی آن در ظاهر نیست ، بلکه عامل مهمی برای حفظ سلامت و زنده ماندن انسان نیز است. بدین ترتیب اگر فرم فانتزی به دلیل تحت تاثیر قرار دادن سلامت بینی برای یک متقاضی مناسب نباشد و با وجود تاکید پزشک به این موضوع ، همچنان متقاضی بر این مدل پا فشاری کند ، وی ممکن است بعد از عمل دچار مشکلات تنفسی شود. در این صورت نیازمند عمل ترمیمی بینی است. از دیگر عوارض این فرآیند شامل موارد زیر می باشد:

  • تورم و التهاب بینی
  • کبودی زیر چشم
  • احساس سرگیجه
  • پر شدن مخاط درون بینی و سختی در تنفس

لازم به ذکر است که این عارضه ها کوتاه مدت هستند و صرفا به دلیل اعمال تغییرات تهاجمی در بینی ایجاد شده و طی مدت کوتاهی از بین می روند. همچنین برای جلوگیری از این عوارض پزشک به زیباجو دستورالعمل هایی ارائه می دهد. این دستورالعمل ها با عنوان مراقبت های بعد از جراحی بینی ، نقش مثمر ثمری در کاهش عوارض بعد از رینوپلاستی دارند.

هزینه جراحی بینی فانتزی با دکتر مهشید خورده چی

پروسه عمل بینی فانتزی در اصفهان ، می تواند در هر فرد با توجه به ویژگی های فردی و بسیاری عوامل دیگر متعدد باشد. بنابراین در این مطلب نمی توان هزینه عمل بینی را به طور دقیق بیان کرد. بهتر آن است که برای اطلاع از قیمت ها ، حضوری با جراح بینی خود ملاقاتی ترتیب دهید و طی این ملاقات ، بعد از بررسی ویژگی های بینی از هزینه رینوپلاستی به طور دقیق اطلاع یابید. توجه داشته باشید که این دیدار صرفا برای عمل حتمی اتفاق نمی افتد. گاهی ممکن است بعد از دیدار اول با پزشک متوجه شوید که نیازی به جراحی در بینی ندارید. بنابراین این جلسه صرفا جلسه مشاوره است.

 

جراحی بینی فانتزی 3

 

💭 سوالات رایج جراحی بینی فانتزی

  • چه کسانی داوطلب ایده آل برای عمل بینی فانتزی به شمار می آیند ؟

افرادی که دارای بینی استخوانی هستند و از فرم بینی خود رضایت ندارند می توانند کاندیدای عمل بینی فانتزی باشد. اما لازم است برای ایجاد تناسب بین بینی و دیگر اجزای صورت ريال متقاضی از اجزای صورت کوچکی برخوردار باشد ؛ در غیر این صورت فرم بینی با دیگر اجزا در تناسب نخواهد بود.

  • آیا اسکارهای حاصل از رینوپلاستی ، قابل رویت یا دائمی هستند ؟

وقتی جراحی بینی فانتزی از داخل بینی ( رینوپلاستی بسته ) انجام می شود ، اصلا هیچ اسکاری دیده نمی شود ؛ وقتی تکنیک باز ( رینوپلاستی باز ) مورد استفاده قرار می گیرد یا هدف ، باریک کردن پره های پهن بینی باشد ، اسکارهای کوچکی در پایه بینی ایجاد می شوند که البته قابل رویت نیستند.

  • آیا بعد از عمل بینی فانتزی ، بینی آسیب پذیرتر می شود ؟

در صورتی که فرآیند زیبایی نزد بهترین جراح بینی اصفهان انجام شود ، استخوان های بینی مدتی بعد از رینوپلاستی ، قدرت خود را دوباره به دست می آورند

  • آیا شرکت بیمه ، هزینه های رینوپلاستی را پوشش می دهد ؟

در بیشتر موارد ؛ بیمه ، رینوپلاستی انجام شده برای تغییر شکل بینی را پوشش نمی دهد.

یک پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر من یبار عمل بینی کردم ولی مدلشو‌دوست ندارم میخام ترمیم کنم میخام عروسکی پرو به بالا بشه هزینش چقدر میشه و. چطوری میتونم نوبت بزنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر خورده چی