بهترین جراح بینی اصفهان
جراحی بینی در اصفهان
دکتر مهشید خورده چی

031

اصفهان

031

اصفهان

031

37790403

اصفهان

031

37790402

اصفهان

عمل بینی به روش بسته

درباره عمل بینی به روش بسته

عمل بینی به روش بسته یکی از روش های عمل بینی می باشد که برای برطرف کردن نواقص بینی باید برشی داخل یا روی پوست بینی ایجاد گردد. امروزه جراحی بینی بسته کاربرد چندانی ندارد و بعد از جراحی بینی به روش باز اولویت دوم جراح بینی می باشد. افرادی که برای جراحی بینی اصفهان مراجعه می کنند با این سوال مواجه می شوند که عمل بینی چگونه است ؟

عمل بینی به طور کلی یا به روش باز یا به روش بسته انجام می شود.

هدف از عمل بینی رفع ایرادات و نواقص ظاهری بینی با حفظ عملکرد طبیعی بینی و ایجاد تناسب بین اجزای صورت می باشد.

انتخاب نوع روش عمل بینی به روش بسته به نظر جراح بینی انتخاب می شود که جراح بینی با توجه به میزان ایراد بینی و انتظار فرد از جراحی بینی روش عمل بینی را انتخاب می نماید.

 

عمل بینی به روش بسته

عمل بینی به روش بسته چیست ؟

عمل بینی به روش بسته به عملی گفته می شود که برای اعمال تغییرات برش حین عمل بینی داخل سوراخ های بینی ایجاد گردد و هیچگونه برشی روی پوست بینی زده نشود و پوست با ابزار مخصوص از بینی جدا شود.

دلیل اینکه عمل بینی به روش بسته امروزه کاربرد ندارد این است که تسلط و دید جراح بینی در این روش محدود می باشد و جراح بینی ترجیح می دهد روشی را برای عمل بینی انتخاب کند که عمل بینی را با دید و تسلط کافی انجام دهد و جراحی بینی را بدون عارضه احتمالی انجام دهد.

جراح بینی به دلیل کامل برداشته نشدن پوست بینی به نوک بینی دسترسی ندارد و نمی تواند تغییراتی را روی نوکو سر بینی اعمال نماید.

جراحی بینی به روش بسته مناسب افرادی است که ایرادی در نوک بینی خود ندارند و انتظار تغییر چشمگیری را بعد از جراحی بینی خود ندارند.

مزایا و معایب عمل بینی به روش بسته چیست ؟

معایب عمل بینی به روش بسته نداشتن دید کافی جراح بینی است.

مزایا جراحی بینی به روش بسته این است که برشی روی پوست بینی ایجاد نمی شود و میزان تورم کم و طول مدت عمل بینی کوتاه می باشد.

با توجه به موارد فوق جراح بینی عمل بینی به روش بسته را ترجیح می دهد تا امکان مانور بیشتری روی ایرادات بینی را داشته باشد و نتایج مطلوب و مورد رضایتمندی بالا را ایجاد نماید.

برش ایجاد شده در پره های بینی به کدام روش جراحی بینی مربوط است ؟

برشی که در اطراف پره های بینی ایجاد می شود مربوط به تکنیک های جراحی بینی نمی باشد و در صورت نیاز به منظور کوچک کردن و متقارن سازی سوراخ های بینی زده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر خورده چی