بهترین جراح بینی اصفهان
جراحی بینی در اصفهان
دکتر مهشید خورده چی

031

اصفهان

031

اصفهان

031

37790403

اصفهان

031

37790402

اصفهان

بهترین جراح بینی

انتخاب بهترین جراح بینی از اولین و مهمترین اقدام قبل از جراحی بینی می باشد که فرد باید در انتخاب آن دقت فرمایید تا نتایج مطلوب و مورد رضایت را حاصل نماید.

بهترین جراح بینی

امروزه جراحی زیبایی بینی طرفداران زیادی را بین خانم ها و آقایان به خود اختصاص داده است و سوالی که بر اساس موقعیت مکانی و موارد دیگر ممکن است برایتان ایجاد شود که:

  • بهترین جراح بینی در تهران یا اصفهان یا مناطق دیگر را چگونه انتخاب کنیم ؟
  • جراح خوب بینی در تهران یا اصفهان و مناطق دیگر باید چه خصوصیاتی داشته باشد ؟

در تعیین جراح خوب بینی فاکتورهای مختلفی دخیل است که با توجه به این فاکتورها می توان جراحی زیبایی بینی موفقی را ایجاد نمود. می توانید نمونه کارهای دکتر مهشید خورده چی جزو بهترین جراح بینی در اصفهان را با مراجعه به گالری تصاویر سایت و اینستاگرام مشاهده نمایید. همچنین در ادامه با ویژگی های منحصر به فرد جراح حرفه ای آشنا شوید.

بهترین جراح بینی را چگونه انتخاب کنیم ؟

  • انتخاب جراح حرفه ای بینی باید انتخابی آگاهانه باشد تا فرد دچار عوارض و مشکلاتی از قبیل شکل نافرم بینی ، نامتقارن بودن بینی و اختلالات تنفسی بعد از جراحی بینی نشویم.
  • از دوستان و اطرافیان خود پرس و جو کنید یا در موتورهای جستجو سرچ کنید و لیستی از جراحان بینی تهیه نمایید.
  • به سایت جراح بینی مراجعه کنید و در مورد سوابق و تخصص پزشک اطلاعات کسب نمایید.
  • حضوری به مطب مراجعه کنید و در مورد انتظار خود از نتیجه جراحی بینی با پزشک خود صحبت کنید.
  • با بیماران قبلی پزشک که در فواصل زمانی مختلف به مطب مراجعه می کنند صحبت کنید و نظرشان را در مورد نتیجه عمل بینی جویا شوید.

بهترین جراح بینی چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

پزشک حرفه ای باید عمل بینی را به نحوی انجام دهد که سلامت فرد اولویت کار باشد و با رفع ایرادات و تغییر روی ساختار بینی عملکرد تنفسی بینی حفظ شود.

یک دیدگاه کلی از نتیجه جراحی زیبایی بینی به فرد بدهد تا بتواند در مورد انجام عمل زیبایی بینی تصمیم گیری نماید.

جراح متبحر با کمک علم و تجربه و آشنایی با علم زیبایی شناسی مطلوب ترین تغییرات را روی بینی فرد ایجاد خواهد کرد.

پزشکباید صبور باشد و با صبر و حوصله به خواسته فرد از انجام جراحی بینی گوش کند و با در نظر گرفتن آن بهترین روش را برای عمل زیبایی بینی انتخاب کند.

جراح متبحر بینی باید طی جراحی زیبایی بینی اندازه و ظاهر بینی را متناسب با ساختار آناتومی صورت ایجاد نماید.

بهترین جراح بینی چه جراحی هایی انجام می دهد.

بینی ممکن است سبب زیبایی یا درمانی ، نیازمند عمل باشد. از این رو جراح متبحر باید به همه فرآیند های عمل بینی اعم از زیبایی ، ترمیمی و سلامتی ، تسلط داشته باشد. در ادامه انواع جراحی هایی را که در بینی توسط جراح متبحر انجام می شود ، شرح می دهیم.

جراحی زیبایی بینی با بهترین جراح بینی

پزشک متبحر ساختمان بینی ها گوشتی و استخوانی را ابتدا بررسی می کند. طی این بررسی تناسب صحیح میان اجزای صورت را با قوانین زیبایی شناسی چک کرده و آن ها را تا حد امکان با خواسته زیبا جو مطابقت می دهد. جراح حرفه ای به طور کامل به ساختمان بینی آشنا است و جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) را بدون کوچکترین عارضه ای انجام می دهد.

جراحی سپتوم کج با بهترین جراح بینی

سپتوم کج ، انحراف بینی است. این انحراف علاوه بر کج کردن ساختار بینی ، عموما در راه تنفس نیز اختلال ایجاد می کند. بدین ترتیب جراح طی سپتوپلاستی یا همان عمل سپتوم کج ، انحراف بینی را رفع کرده و راه تنفس را باز می کند.

جراحی بینی ثانویه با بهترین جراح بینی

عمل ثانویه بینی نسبت به اولین عمل ، پروسه حساس تری دارد ؛ چرا که یکبار در ساختار بینی عمل تهاجمی انجام شده است. بدین ترتیب استخوان بینی حساس تر از قبل است و هر گونه اشتباه حین پروسه ، ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشد. بدین ترتیب بهتر است انجام این پروسه از عمل را نزد جراح حرفه ای و بسیار متبحر بسپارید. یک پزشک حرفه ای قبل از هر تغییر ، ابتدا استحکام بینی را می سنجد و مزایا و معایب فرآیند جراحی ثانویه بینی را بررسی می کند. در صورتی که عمل ثانویه بینی امکان پذیر باشد و برای زیباجو منفعت داشته باشد ، انجام می شود.

جراحی سپتورینوپلاستی با بهترین جراح بینی

پزشک متبحر می تواند حین انجام جراحی سپتوم کج (سپتوپلاستی) جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) نیز انجام دهد. بدین ترتیب دو فرآیند عمل طی یک فرآیند انجام می شود.

  • نکته !

رضایتمندی از عمل بینی زیبایی یا درمانی ، ابتدا نیازمند انتخاب پزشک حرفه ای است. لذا پیشنهاد می دهیم قبل از انجام هر اقدامی ابتدا به نمونه کارهای پزشک و تجربه کاری وی توجه کنید.

انواع جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی

جراحی بینی گوشتی

خصوصیت بینی های گوشتی این است که دارای پوستی با ضخامت بالا و چرب و بافت و غضروف ضعیفی دارند.

جراحی در بینی های گوشتی در گذشته کاهنده بوده و با تراش بافت و غضروف بینی انجام می گرفته اما امروزه عمل زیبایی بینی های گوشتی با تقویت غضروف و بافت ضعیف بینی انجام می شود.

جراحی در بینی گوشتی باید توسط پزشک حرفه ای و باتجربه انجام گیرد که در زمینه جراحی بینی گوشتی تجربه داشته باشد به این دلیل که انتخاب پزشک خوب تاثیر بسزایی در رینوپلاستی بینی گوشتی دارد.

چنانچه بینی توسط پزشک کم تجربه انجام شود ممکن است نتایجی مطلوبی را حاصل ننماید یا حتی یا عوارضی حتی غیر قابل جبران همراه باشد.

جراحی بینی استخوانی

خصوصیت بینی های استخوانی یا غضروفی این است که دارای پوستی نازک و غضروف و استخوان محکمی هستند.

جراحی بینی استخوانی با برداشتن استخوان و جابه جا کردن استخوان ها انجام می گیرد تا بینی شکل مناسبی به خود بگیرد.

بینی های استخوانی جزو ایده آل ترین نوع بینی ها برای عمل رینوپلاستی می باشند چون دارای بافت و غضروف مستحکمی هستند و شکل و فرمی که به بینی داده می شود را حفظ می کنند.

 

بهترین جراح بینی 2

مراقبت های بعد از جراحی بینی از دید بهترین جراح بینی

جراحی در بینی به عنوان یکی از حساس ترین اعمال جراحی زیبایی به شمار می رود و علاوه مهارت و تبحر جراح ، رعایت اصولی مراقبت های بعد از جراحی بینی تاثیر بسزایی در نتیجه جرحی ، فرآیند بهبودی و روند ترمیم دارد.

  • پس از انجام این پروسه حداقل تا یک هفته باید در مواقع خواب و استراحت ، سر خود را بالا نگاه دارید ، بدین منظور می بایست دو یا چند بالش در زیر سر خود بگذارید.
  • تا ۴۸ ساعت بعد از عمل ، می توانید به منظور تسریع روند کاهش کبودی و تورم بینی از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • تا ۳ هفته بعد از عمل بینی ، نباید کارها و ورزش های سنگین انجام دهید و از هفته سوم به بعد می توانید به تدریج نسبت به شروع فعالیت های ورزشی اقدام نمایید.
  • حداقل تا دوماه بعد از انجام پروسه مذکور باید از شنا کردن ، شیرجه زدن ، رفتن به سونا و همچنین حمام آفتاب اجتناب نمایید.
  • قاعدتا پس از عمل بینی ، مخاط بینی آسیب پذیر شده و حساس می شود ، بنابراین افراد باید تا طی هفته های ابتدایی پس از انجام فرآیند مذکور از فین کردن خودداری نمایند.
  • به منظور پیشگیری از ایجاد فشار به مخاط بینی توصیه می شود در هنگام عطسه ، دهان باز باشد.

مراقبت های ضروری و مهم بعد از جراحی بینی از دید بهترین جراح بینی

  • بعد از انجام پروسه ، پانسمان ویژه ای موسوم به اسپلینت بر روی بینی گذاشته می شود که غالبا می بایست تا ۷ روز بر روی بینی باقی بماند ، در این مدت افراد می بایست از خیس شدن آن جلوگیری کنند و از این رو استحمام طی این مدت ممنوع می باشد.
  • در صورتی که نیاز به دوش گرفتن برای تان ضرورت یافت می توانید از گردن به پایین خود را بشویید و برای شستن موها نیز از روشی که در آرایشگاه ها بکار می رود استفاده نمایید.
  • معمولا تا دو روز پس از عمل بینی ، خونریزی مختصری در داخل بینی وجود خواهد داشت که به شکل خونابه است. از این مسئله نگران نباشید و به آن دست نزنید.
  • به دلیل اختلالی که مصرف سیگار و دخانیات و همچنین مشروبات الکلی در روند ترمیم زخم ها ایجاد کرده و ریسک خونریزی پس از عمل را نیز افزایش می دهند ، توصیه می شود حداقل تا دو هفته پس از تغییر فرم بینی از مصارف این چنینی اجتناب نمایید.
  • خوردن غذاهایی که مستلزم جویدن طولانی مدت هستند به خصوص طی هفته اول پس از انجام فرآیند عمل ممنوع می باشد و بهتر است در این مدت غذاهای نرم و مایعات مصرف نمایید.
  • طی هفته های اول بعد از عمل ، سعی کنید از لباس های آزاد و گشاد که پوشیدن و درآوردن آن آسان است استفاده کنید.
  • پوست بینی پس از جراحی نسبت به نور آفتاب حساس می شود ، لذا تا چند وقت پس از انجام پروسه از قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید و در صورت ضرورت  قرار گیری در معرض آفتاب از کرم های ضد آفتاب با SPF مناسبی که پزشک تان تجویز می کند استفاده نمایید.

هزینه جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی

هزینه جراحی زیبایی بینی بسته به مواردی از قبیل نوع و ساختار بینی و تخصص جراح و هزینه کلینیک و اتاق عمل در افراد مختلف متفاوت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر خورده چی