بهترین جراح بینی اصفهان
جراحی بینی در اصفهان
دکتر مهشید خورده چی

031

اصفهان

031

اصفهان

031

37790403

اصفهان

031

37790402

اصفهان

مراقبت های بعد از بوتاکس

مراقبت های بعد از بوتاکس برای کسب نتایج مطلوب و مورد رضایت از تزریق بوتاکس حائز اهمیت بسزایی است. تزریق بوتاکس یکی از راه های جوانسازی پوست است که با تزریق مستقیم این ماده به زیر پوست باعث جلوگیری از تحرک عضلات ناحیه مورد درمان در نتیجه برطرف کردن چین و چروک و از بین بردن خطوط ناحیه می باشد. در ادامه مطلب که توسط بهترین پزشک تزریق بوتاکس در اصفهان دکتر مهشید خورده چی تهیه شده است با این دوره مراقبتی بیشتر آشنا خواهیم شد.

مراقبت های بعد از بوتاکس

رعایت تغذیه بعد از تزریق بوتاکس در اصفهان

به منظور عملکرد بهتر بوتاکس تزریق شده  در مراقبت های بعد از بوتاکس ، می توان حساسیت هایی نسبت به رژیم غذایی در دوره نقاهت نیز داشت. برای مثال بهتر است زیبا جویان به مدت یک الی دو روز از مصرف خوراکی های حاوی الکل بپرهیزند ، زیرا الکل سبب رقیق تر شدن خون شده و کبودی های محل تزریق را نیز بسیار افزایش می دهد و همچنین الکل سبب کاهش کیفیت پوست می شود.  لازم به ذکر است که برخی افراد ممکن است بعد از تزریق دچار سرگیجه ، حالت تهوع شوند که این موضوع به علت عدم مصرف مواد غذایی مفید قبل از تزریق بوتاکس می باشد ، بنابراین توصیه می شود ۴ الی ۵ ساعت قبل از تزریق به طور کافی غذا و نوشیدنی سالم میل کنید.

آیا رعایت مراقبت های بعد از بوتاکس ضروری است ؟

بعد از انجام هر فرآیند زیبایی رعایت مراقبت های بعد از آن ضروری می باشد ، در نتیجه رعایت این اقدامات بعد از تزریق بوتاکس نیز حائز اهمیت است. رعایت این موارد سبب می شود تا افراد سریع تر به نتیجه نهایی دست یابند بدون آن که با عوارض جانبی بسیار زیادی مواجه شوند. همچنین بوتاکس نوعی سم ضعیف شده است که در برخی افراد سبب ایجاد حساسیت خواهد شد ، عدم توجه به توصیه های پزشک خوب در اصفهان دکتر خورده چی ، احتمال بروز حساسیت را افزایش داده و می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. همچنین رعایت این موارد بر ماندگاری نتایج تاثیر گذاشته و هزینه های بوتاکس را برای تمدید مجدد می کاهد. در نتیجه بهتر است تمامی مواردی را که در این مطلب به شما عزیزان توصیه شده است با دقت و تمرکز کافی رعایت نمایید و از پشت گوش انداختن آن خودداری کنید تا به بهترین نتیجه از این پروسه زیبایی و جوانسازی دست یابید.

مراقبت های بعد از بوتاکس در اصفهان

یکی از سوالاتی که در ذهن بیشتر افراد که متقاضی تزریق بوتاکس هستند، ایجاد می گردد این است که بعد از تزریق بوتاکس ( جوانسازی پوست ) چند ساعت نباید خوابید و چرا بعد از بوتاکس نباید خوابید ؟

  • در پاسخ باید گفت که خوابیدن بعد از بوتاکس باعث حرکت ماده تزریق شده بوتاکس به اطراف می گردد و عوارضی را ایجاد می کند به همین دلیل توصیه می شود که حدود ۳ الی ۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس از دراز کشیدن و خوابیدن خودداری کنید.
  • تورم بعد از تزریق بوتاکس در محل درمان طبیعی می باشد و بعد از چند ساعت برطرف خواهد شد.
  • برای برطرف شدن سریع تورم و قرمزی ناحیه مورد تزریق می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • فرد باید از ماساژ دادن ناحیه مورد تزریق بوتاکس خودداری نماید چرا که باعث تراوش ماده تزریق شده به قسمت های ناخواسته مجاور می گردد.
  • فعالیت ورزشی سنگین و به طور کلی داشتن تحرک که موجب تعرق شود و ورزش بعد از بوتاکس ممنوع می باشد. حتی توصیه می شود که فرد بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس از پیاده روی هم اجتناب نماید.
  • شستن صورت بعد از بوتاکس باید بعد از ۴ ساعت انجام شود و باید از آب گرم استفاده نشود و از دوش گرفتن با آب گرم و قرار گرفتن در معرض حرارت خودداری کنید.
  • اثر بوتاکس بعد از چند روز مشاهده می شود و تاثیر آن طی ۷ الی ۱۰ روز به طور کامل نشان می دهد و طی ۴ الی ۶ ماه ماندگار می باشد.
  • برای اثر گذاری بیشترتزریق بوتاکس فرد باید با عضلات صورت بازی کند و عضلات صورت را منقبض کند.
  • توصیه می شود استفاده از مواد آرایش بعد از بوتاکس طی ۲۴ ساعت بعد انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر خورده چی