بهترین جراح بینی اصفهان
جراحی بینی در اصفهان
دکتر مهشید خورده چی

031

اصفهان

031

اصفهان

031

37790403

اصفهان

031

37790402

اصفهان

جراحی کردن بینی

عمل جراحی کردن بینی

افرادی که در عملکرد بینی خود یا ظاهر آن دارای ایراد هستند می توانند با جراحی کردن بینی ، مشکلات موجود در آن را رفع نمایند. ( جراحی زیبایی بینی )

  • جراحی کردن بینی با اهداف درمانی : جراحی درمانی بینی با هدف از بین بردن و درمان مشکلاتی که موجب ایجاد اختلال در عملکرد طبیعی و تنفسی بینی شده اند انجام می گیرد.

با انجام جراحی درمانی بینی می توان عوارضی همچون خرخر کردن که به دلیل وجود مشکلاتی مانند انحراف و پولیپ در فرد بروز کرده اند را درمان کرد.

  • جراحی کردن بینی با اهداف زیبایی : جراحی زیبایی بینی با هدف از بین بردن ایراداتی که زیبایی ظاهر بینی و به طور کلی صورت فرد را تحت تاثیر قرار داده اند انجام می گیرد.

بینی به دلیل برجسته بودن و قرار گرفتن در مرکز صورت تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی افراد داشته و در صورت داشتن مشکلات ظاهری و نداشتن تناسب با دیگر اجزای موجود در چهره، موجب نازیبایی افراد خواهد شد.

  • از جمله ایرادات ظاهری بینی می توان به:
  1. قوز بینی
  2. کج بودن بینی
  3. بزرگ و غیر قرینه بودن سوراخ های بینی و غیره اشاره کرد.

 

 

تفاوت عمل جراحی بینی گوشتی و عمل جراحی بینی استخوانی

عاملی که موجب تقسیم بندی بینی افراد به دو نوع گوشتی و استخوانی می شود، میزان ضخامت استخوان ها و پوست بینی می باشد.

بینی استخوانی از استخوان های مستحکم و پوست نازک تشکیل شده است.

بینی گوشتی از استخوان ها و غضروف های ظریف تشکیل شده و پوست آن ضخیم می باشد.

جراحی بینی گوشتی به دلیل ویژگی های ذکر شده برای آن به مراتب سخت تر از جراحی بینی استخوانی بوده و معمولاً از گرافت برای فرم دهی آن استفاده می شود.

گرافت مورد استفاده در جراحی بینی از غضروف های خود بیمار تهیه شده و با هدف استحکام بینی و مخصوصاً تقویت نوک بینی استفاده می شود.

هزینه جراحی بینی

باید بگوییم که جراحی بینی قیمت معینی نداشته و تعیین هزینه جراحی بینی به عوامل بسیاری همچون دستمزد جراح بینی ، هزینه بیمارستان، نوع بینی ، میزان ایرادات بینی و غیره بستگی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر خورده چی