بهترین جراح بینی اصفهان
جراحی بینی در اصفهان
دکتر مهشید خورده چی

031

اصفهان

031

اصفهان

031

37790403

اصفهان

031

37790402

اصفهان

جراحی بینی مردان

عمل جراحی بینی مردان

جراحی بینی مردان از جراحی های زیبایی می باشد که باید به نحوی جراحی زیبایی بینی انجام شود که بینی طبیعی مردانه حاصل شود. در مدل های عمل بینی مردانه فقط ایراد بینی برطرف می شود و بینی طبیعی جراحی خواهد شد و نباید قوس پشت بینی زیاد باشد و فاصله بین لب و بینی نیز باید استاندارد ایجاد شود تا جذابیت چهره مردانه حفظ شود. ممکن است نمونه کارهای مدل بینی های عمل شده مردانه جراحان بینی را مشاهده کرده باشید و متقاضی انجام جراحی بینی باشید شما عزیزان می توانید بهترین جراح بینی در اصفهان را انتخاب کنید تا بهترین شکل بینی برای مردان را حاصل نماید.

نکاتی در مورد جراحی بینی مردان

مسئله جنسیت در انتخاب نوع جراحی بینی با هدف زیبایی یا درمانی تاثیر بسزایی خواهد داشت و جراح بینی دو نوع جراحی بینی زنان و مردان را با یک شیوه انجام نخواهد داد.

جراح بینی در بینی عمل شده مردانه کل تمرکزش را برطرف کردن ایرادات بینی می داند و ابهت چهره مردانه و هماهنگی بین اجزای صورت را حفظ خواهد کرد.

ایجاد فرم قوس دار ظریف و سربالا برای بینی آقایان به هیچ عنوان منطقی و اصولی نیست و باید عمل زیبایی بینی آقایان به شکل کاملا طبیعی انجام گیرد.

اغلب آقایانی که عمل بینی عروسکی و سربالا انجام داده اند بعد از مدتی از ظاهر خود دلزده شده و از انجام جراحی بینی خود پشیمان شده اند.

جراحی بینی مردان

 

تفاوت بینی زنان و بینی مردان

  • داشتن پل بینی مقاوم و بلندتر در مردان
  • مردان نسبت به بانوان بینی درازتر و زاویه حادتری را دارا می باشند.
  • بینی مردان استخوان سفت و غضروف های مقاومتری نسبت زنان دارد.
  • زاویه ایجاد شده بین لب بالا و قسمت کلوملا در جراحی بینی مردان تقریبا ۹۰ الی ۱۰۰ درجه مطلوب می باشد.
  • حفظ عملکرد تنفسی در جراحی بینی از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که فعالیت فیزیکی مردان بالا می باشد.

عوارض عمل بینی در مردان

به طور کلی انتخاب بهترین جراح بینی در نتیجه جراحی بینی مردانه و انواع جراحی بینی تاثیر بسزایی دارد.

در جراحی بینی آقایان به دلیل اینکه پوست بینی ضخیمی دارند تورم بعد از عمل جراحی زیبایی بینی بیشتر و طولانی تر ایجاد خواهد شد.

چنانچه در جراحی بینی مردان ، بینی بیش از حد کوچک شود عوارضی از قبیل تغییر صدا ، مشکلات تنفسی ، عدم تناسب بین اجزای صورت و برهم خوردن جذابیت مردانه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر خورده چی