بهترین جراح بینی اصفهان
جراحی بینی در اصفهان
دکتر مهشید خورده چی

031

اصفهان

031

اصفهان

031

37790403

اصفهان

031

37790402

اصفهان

جراحی بینی زنان

عمل جراحی بینی زنان

رایج ترین عمل های زیبایی بینی جراحی بینی زنان می باشد که امروزه طرفداران زیادی را بین بانوان به خود اختصاص داده است. بینی در مرکز چهره دارد و زیبایی بقیه اجزای صورت را تحت شعاع قرار خواهد داد و به طور کلی عمل زیبایی بینی به منظور بهبود ظاهر کلی صورت و برطرف کردن ایرادات و در عین حال حفظ عملکرد تنفسی و ایجاد تناسب با دیگر اجزای صورت انجام می شود. جراحی زیبایی بینی اختلالاتی از قبیل برطرف کردن قوز بینی ، بزرگ بودن حفره و اندازه بینی و انحراف تیغه بینی و غیره در انواع بینی های گوشتی یا استخوانی انجام می شود.

جراح بینی نقش بسزایی در نتیجه جراحی بینی بینی دارد چرا که باید عمل بینی را بر اساس نوع و ساختار بینی و جنسیت فرد انجام شود تا بینی بعد از جراحی بینی زیبا به نظر برسد.

جراحی بینی زنان

 

تفاوت جراحی بینی زنان و مردان چیست ؟

انتظاری که بانوان از جراحی زیبایی بینی دارند با نتیجه ای که آقایان از جراحی بینی مطلوب می پندارند، متفاوت است چون معیارهای زیبایی بین خانم ها و آقایان متفاوت می باشد.

بینی ظریف تر و دارای قوس بیشتردر زنان به دلیل ویژگی های ذاتی صورتشان، موجب زیبایی چهره خواهد شد.

از تفاوت های اساسی جراحی بینی زنان و مردان برجسته بودن پل بینی بلندتر و عرض بینی پهن تر در آقایان است.

داشتن بینی ظریف و باریک در بانوان اگر با چهره متناسب ایجاد شود زیبا خواهد بود اما اگر بینی در آقایان خیلی کوچه و ظریف ایجاد شود جذابیت چهره مردانه را از بین خواهد برد به همین خاطر در جراحی بینی آقایان فقط ایرادات بینی برطرف می شود.

نتیجه جراحی بینی آقایان بینی طبیعی عمل شده خواهد بود.

طبق نظر  بهترین جراح بینی در اصفهان  قاعدتا بهترین جراح بینی درمورد جراحی بینی بین زنان و مردان یک عملکرد را انجام نمی دهد و اساسا تفاوت های بین این دو گروه متقاضی انجام جراحی بینی را  مد نظر خواهد داشت.

میزان بیرون زدگی نوک بینی و شیب بینی در بانوان بیشتر است و بانوان تمایل به داشتن بینی ظریف با نوک سربالا و قوس دار دارند.

نکته قابل ذکر این است که داشتن بینی کوچک تر و قوس بیشتر دلیل بر زیبایی نمی باشد و بین آنچه که زیباست و آن چه که افراطی است، مرزی وجود دارد پس هر چه بینی با اجزای چهره تناسب بیشتری داشته باشد بینی زیباتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر خورده چی