بهترین جراح بینی اصفهان
جراحی بینی در اصفهان
دکتر مهشید خورده چی

031

اصفهان

031

اصفهان

031

37790403

اصفهان

031

37790402

اصفهان

جراحی بینی آقایان

عمل جراحی بینی آقایان

نحوه جراحی بینی آقایان با بانوان متفاوت است به نحوی که قوس پشت بینی نباید زیاد باشد و فاصله بین لب و بینی نیز باید استاندارد باشد تا جذابیت ظاهر مردانه حفظ شود. جنسیت نوع جراحی بینی به منظور زیبایی یا درمانی تاثیر بسزایی دارد.

جراحی بینی به منظور برطرف کردن ایرادات ظاهری بینی و در عین حال حفظ عملکرد تنفسی و مناسب با دسگر اجزای صورت انجام می شود که امروزه بین آقایان نیز رواج پیدا کرده است.

جراح بینی در مدل های عمل بینی مردانه ابهت چهره مردانه و هماهنگی که بین اجزای صورت باید حفظ شود را در نظر می گیرد.

جراحی بینی مردان باید به شکل کاملا طبیعی انجام گیرد و کل تمرکز جراح بینی بر طرف کردن ایرادات ظلهری بینی باشد و ایجاد فرم قوس دار ظریف و سربالا برای بینی آقایان به هیچ عنوان منطقی و اصولی نمی باشد چرا که جذابیت چهره مردانه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

جراحی بینی آقایان

 

تفاوت جراحی بینی آقایان و جراحی بینی زنان

بینی در مرکز چهره قرار دارد و تغییر آن روی بقیه اجزای صورت تاثیر خواهد داشت.

به طوری که بهترین جراح بینی بین جراحی بینی زنان و جراحی بینی مردان را به یک روش و با یک نتیجه نهایی انجام نمی دهد بلکه تفاوت هایی بینشان قائل است.

بینی مردان درازتر و زاویه حادتری نسبت به بانوان دارد و پل بینی نیزمردان مقاوم و بلند تر است.

بینی مردان دارای استخوان سفت و غضروف های مقاومتری نسبت به بانوان است و در جراحی بیتی آقایان حفظ عملکرد تنفسی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، چرا که فعالیت فیزیکی مردان بالا می باشد.

بینی طبیعی مردانه بینی است که دارای زاویه بین لب بالا و قسمت کلوملا ۹۰ الی ۱۰۰ درجه باشد و بهترین شکل بینی برای مردان می باشد.

به دلیل داشتن پوست بینی ضخیم ، تورم بعد از عمل جراحی زیبایی بینی بیشتر و طولانی تر خواهد بود.

عوارض عمل بینی در مردان

اگر در جراحی بینی آقایان ، بینی بیش از حد کوچک شود باعث ایجاد عوارضی از قبیل تغییر صدا ، اختلالات تنفسی ، عدم تناسب بین اجزای صورت  و برهم خوردن جذابیت چهره مردانه خواهد شد پس برای داشتن عمل بینی مردانه طبیعی به جراح بینی با تجربه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر خورده چی