بهترین جراح بینی اصفهان
جراحی بینی در اصفهان
دکتر مهشید خورده چی

031

اصفهان

031

اصفهان

031

37790403

اصفهان

031

37790402

اصفهان

عوارض جراحی بینی

عوارض جراحی بینی چیست ؟

چگونه عوارض جراحی بینی را به صفر یا حداقل ممکن خود برسانیم ؟ از سوالاتی است که بیشتر متقاضیان جراحی بینی دارند، باید به خطرناک ترین عوارض عمل بینی توجه داشت که جراحی بینی می تواند به مشکل های ظاهری و اختلال های تنفسی هم منجر شود، که نتیجه مراجعه به جراح بینی کم تجربه است .

صورت در معرض دید ترین قسمت بدن ماست و بینی در مرکز آن واقع شده بنابراین اشکالات ساختمانی بینی برای تمام افراد به وضوح قابل رویت است .

ممکن است در افرادی که قبلا جراحی زیبایی بینی انجام داده اند عوارضی را مشاهده کرده باشید که اگر با دقت به آن فکر کنیم می بینیم که یک علت مشخصی دارد .

برای اینکه عوارض جراحی بینی را به حداقل برسانید و نتایج مطلوبی را از جراحی حاصل نمایید جراحی بینی را توسط بهترین جراح بینی باتجربه انجام دهید .

عوارض جراحی بینی

 

چگونه جراحی بینی موفقی داشته باشیم ؟

  • کاندیدای مناسب جراحی بینی باشیم.
  • بیماری زمینه ای مانند انحراف تیغه بینی نداشته باشیم به عنوان مثال فرد بعد از عمل بینی دچار مشکل تنفسی می گردد و وقتی علت آن مورد بررسی قرار می گیرد مشاهده می کنیم که بینی انحراف تیغه بینی شدید داشته است.
  • بعد از معاینه داخل بینی مشکل خاصی نداشته باشد.
  • دچار آلرژی شدید نبوده باشد و عمل جراحی بینی طی یکسال گذشته انجام نداده باشید.
  • نوع بینی از موارد خاص نباشد به عنوان مثال فرد دارای بینی های گوشتی با پوست ضخیم نباشد.

عوارض جراحی بینی چیست

هر عمل جراحی در کنار محاسنی که دارد، دارای معایبی نیز هست که به‌ صورت عوارض رینوپلاستی بعد از عمل ظاهر می‌ شود. جراحی بینی از عمل‌های زیبایی به شمار می‌ رود که در صورت اجرای دقیق آن توسط یک جراح بینی خوب و آشنایی با آناتومی بینی، می ‌تواند عوارض، خطرات، مضرات و مشکلات کمی در پی داشته باشد.

 نباید از عمل بینی واهمه داشته و از انواع مختلف آن بترسید، چون هیچ یک از آن ها وحشتناک نیستند و با روش‌های مخصوص قابل درمانند. قبل از اینکه هر نوعی از عمل جراحی بینی بر روی فرد انجام ‌شود، لازم است که فرد درک مناسبی از خطرات، مضرات و عوارض عمل جراحی بینی داشته باشد.

با وجودی که دستیابی به ظاهر دلخواه یک هدف ایده‌آل برای هر فرد است، حفظ سلامتی بدن نیز باید در این رابطه به‌عنوان یک اولویت اصلی برای بیمار و جراح بینی مورد توجه قرار گیرد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر خورده چی