جراحی گوش

رفع ایرادات ظاهری بدن و صورت باعث افزایش اعتماد به نفس فرد می شود ، جراحی گوش یا اتوپلاستی برای رفع مشکلات گوش و بهبود فرم گوش انجام می شود .

با جراحي گوش می توان سایز و حالت گوش ها را تغییر داد.

برای افرادی که گوش هایی بزرگ دارند یا  گوش های آن ها تغییر فرم های بسیار ناهنجاری دارد ، جراحي گوش بهترین روش است .

انواع جراحی گوش

• عمل جراحی کوچک کردن گوش
  • جراحی لاله گوش
  • جراحی گوش ترمیمی
  • جراحی گوش میانی
  • جراحی گوش برای رفع ناهنجاری های ظاهری گوش

جراحی گوش برای رفع مشکلات مادرزادی که در گوش برخی از کودکان وجود دارد نیز مفید می باشد ولی حداقل سن باید ۵ سال باشد ، زیرا غضروف گوش به استحکام کافی رسیده و می توان آن را اصلاح کرد.

جراحی گوش میانی

عفونت های پی در پی گوش ، چسبندگی گوش و غیره مشکلاتی در گوش میانی به وجود می آورند و باعث عفونت های گوش می شوند.

در مواردی چون کاهش شنوایی ، عفونت های مزمن گوش و مواردی از این قبیل ، با توجه به تشخیص پزشک جراحي گوش میانی انجام می شود.

در صورت مشاهده علائمی چون وزوز گوش ، ترشح گوش و دیگر مواردی که به طور طبیعی رایج نیست و برای شخص آزار دهنده است ، حتما به دکتر مراجعه کنید و مورد معاینه و درمان قرار گیرید.

هزینه جراحی گوش

هزینه جراحي گوش به دستمزد جراح گوش و ایرادی که باید رفع شود بستگی دارد و بهتر است فرد معاینه شود ، سپس قیمت را به طور دقیق سوال نماید.

برای کاهش عوارض جراحی گوش و جلوگیری از مشکلاتی که امکان دارد پیش بیاید ، مهم است که گوش توسط یک جراح بسیار ماهر و خوب انجام شود .

به همین دلیل انتخاب یک جراح گوش خوب و ماهر بسیار ضروری است .

اولین قدم برای تشخیص مهارت جراح ، مشاهده نمونه کارهای جراح مورد نظر است.

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر مهشید خورده چی ، به صفحه اینستاگرام دکتر خورده چی مراجعه فرمایید.

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی
جراح پلاستیک بینی و زیبایی صورت

درباره دکتر مهشید خورده چی

دکتر مهشید خورده چی جراح و متخصص گوش ، حلق ، بینی - جراح زیبایی بینی و زیبایی صورت اصفهان