بهترین جراح بینی اصفهان
جراحی بینی در اصفهان
دکتر مهشید خورده چی

031

اصفهان

031

اصفهان

031

37790403

اصفهان

031

37790402

اصفهان

اقدامات قبل از جراحی بینی

افرادی که متقاضی جراحی بینی هستند، باید توصیه های جراح بینی در اصفهان را در مورد اقدامات قبل از جراحی بینی که در مشاوره قبل از عمل بینی به فرد توصیه می شود را رعایت نمایند تا رینوپلاستی ایمن و مورد رضایتی را تجربه نمایند. در جلسه مشاوره در مورد نکات بعد از پروسه نیز توصیه های لازم نیز بازگو خواهد شد و افراد با رعایت این نکات می تواند کمک شایانی به تسریع در روند بهبودی و ایجاد نتایج مطلوب می کنند. پیشنهاده ما به شما این است که نمونه کارهای عمل بینی دکتر مهشید خورده چی بهترین جراح بینی در اصفهان را در آرشیو گالری تصاویر سایت ایشان و صفحه اینستاگرام ایشان مشاهده نمایید.

 

اقدامات قبل از جراحی بینی

اقدامات قبل از جراحی بینی در اصفهان

نکاتی که در مورد مراقبت های قبل از عمل بینی توصیه می شود، شامل :

  • انجام آزمایش خون قبل از عمل بینی که جراح بینی تجویز نموده است الزامی است و فرد باید مدارک پزشکی لازم از قبیل جواب آزمایشات قبل از عمل جراحی بینی که جراح بینی لازم دانسته است را روز جراحی بینی همراه داشته باشد.
  • افرادی که دچار سرماخوردگی قبل از عمل بینی شدند باید تا بهبودی کامل صبر کنند.
  • مصرف دارو قبل از عمل بینی از قبیل داروهای مسکن یا ویتامین E و بروفن به مدت دو هفته ممنوع می باشد به این خاطر که فرد دچار اختلالات انعقادی خون حین جراحی بینی خواهند شد.
  • فرد باید به مدت دو هفته از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری نمایند.
  • اگر بیماری خاصی دارید و از داروی خاصی استفاده می کنید یا به داروی خاصی حساسیت دارید جراح بینی را مطلع سازید.
  • شب قبل از جراحی بینی استحمام نمایید تا در یکی دو روز اول احتیاج ضروری به حمام پیدا نکنید.
  • برای اینکه معده حین جراحی بینی خالی باشد، شب شام سبکی میل نمایید و حدود ۶ الی ۸ ساعت قبل از جراحی بینی ناشتا باشید.
  • روز جراح بینی یک ساعت قبل از زمان تعیین شده با یک یا دو همراه در کلینیک حضور داشته باشید.
  • افراد بهتر است روز جراحی بینی پیراهنی به تن کنند که از جلو یا پشت دکمه می خورد تا حین پوشیدن و در آوردن با بینی تماسی نداشته باشد.
  • روز جراحی بینی توصیه می شود که بانوان بدون آرایش و آقایان ریش خود را اصلاح کنند بعد به کلینیک مراجعه نمایند.

 

اقدامات قبل از جراحی بینی 2

 

نتیجه جراحی بینی با دکتر خورده چی

تجربه و مهارت جراح بینی و میزان ضخامت پوست و نوع ساختار بینی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار بر نتیجه جراحی بینی هستند. که در اقدامات قبل از جراحی بینی می توان با انجام تحقیقات و دیدن نمونه کارهای جراح بینی و مراجعه حضوری به مطب از میزان رضایت افراد از نتیجه جراحی بینی اطلاعات کسب نمود و جراح بینی خود را با اطمینان خاطر انتخاب نمود.

نکته مهم این است که نتیجه نهایی جراحی بینی بعد از یکسال قابل مشاهده است به این دلیل که ترمیم بینی به حالت تثبیت شده خود رسیده باشد و تورم بینی هم طی یکسال کاهش یافته باشد.

تشخیص نتیجه جراحی قبل از عمل به ضخامت پوست، میزان بافت فعال چربی پوست، ضخامت بافت های زیر جلدی و قدرت ساختار اسکلت بندی یا غضروف بینی بستگی دارد. ضخامت پوست یک عامل محدود کننده در جراحی بینی می باشد به این خاطر که پوست ضخیم قابلیت چسبیدن به اسکلت کوچک زیر بینی را ندارد و به همین خاطر سربینی همچنان بدون فرم و پهن جلوه خواهد کرد. نتایج جراحی بینی های استخوانی به دلیل داشتن پوست نازک و استخوان و غضروف مستحکمی که دارند مطلوب و مورد رضایت می باشد. افرادی که دارای بینی گوشتی هستند جراحی بینی هایشان با تقویت غضروف ضعیف بینی و حتی با پیوند غضروفی استخوانی بینی انجام می شود تا بینی های گوشتی هم از جراحی بینی خود نتیجه مطلوبی را حاصل نمایند.

 

 

انتخاب بهترین جراح بینی در اصفهان

در راستای بهبود ظاهر و ساختار بینی بهترین و اولین کار پیدا کردن دکتر خوب برای عمل بینی است. این کار باعث می شود که روند و نتیجه پیش رو ایمن و مطمئن باشد. در نتیجه برای یافتن یک پزشک خوب و با تجربه مرتبط باید چند روش موجود را مورد ارزیابی قرار داد که به دنبال آنان بتوانید یک متخصص خوب را برای پروسه پیش رو داشته باشید. می توانید از صفحات مجازی در دنیای اینترنت استفاده کنید همچون سایت و اینستاگرام دکتر. ابتدا باید لیستی از جراحان مد نظر خود تهیه کنید و در ادامه با استفاده از اینترنت بتوانید صفحات مجازی او را مشاهده کنید و نمونه کارهای انجام شده را شاهد باشید. از این رو با خیال راحت می توانید که خود را به فرد مطمئن و دانا بسپارید. رینوپلاستی توسط دکتر حاذق و با تجربه موجب می شود که میزان عارضه های اجتناب ناپذیر به حداقل برسد و به راحتی از پس تمامی چالش های پیش آمده در اتاق عمل بر بیاید. یکی دیگر از روش های پیدا کردن بهترین جراح بینی ، مراجعه حضوری به محل طبابت او می باشد. با انجام این کار می توانید به طور حضوری نمونه کارهای ایشان را مشاهده کنید و ضعف و قدرت او را در انجام پروسه شاهد باشید. نظرات و انتقادات افراد را نیز با گوش خود می شنوید و براساس اطلاعات به دست آمده انتخاب نهایی خود را انجام خواهید داد.

ترس و واهمه پیش آمده

استرس ، امری طبیعی است که عمده افراد طی رعایت اقدامات قبل از جراحی بینی به آن دچار می شوند. برای برطرف کردن این اختلال بایستی در جلسه اولیه مشاوره شرکت کنید و این حالت خود را با دکتر خوب عمل بینی در میان بگذارید. به علاوه بایستی در این نشست تمامی ابهامات و سوالات خود را مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکتر خورده چی